Ofis Taşıma
Deneyimli ekibimizle her türlü ofis taşıma işini hızlı ve problemsiz şekilde yapıyoruz. Yetkilimizce evvela ofis adresiniz ziyaret ediyoruz. Keşif neticesinde gereken yapılacak hizmetler planlanarak bir sözleşme tarafımızca hazırlanmaktadır. Ofis taşıma da en önemli nokta ambalaj yapılan ürünlerin üzerine alındığı departman ve kime ait olduğu bilgisinin doğru bir biçimde etiketlenmektedir. Bu şekilde yeni adrese geçildiğinde araçtan inen eşyalar karışmayacak şekilde ekibimiz tarafından yerli yerine konulacaktır.
Paketleme esnasında firma yetkililerimiz işin başında paketleyen ekibi bizzat yönlendirmektedir. Aynı şekilde paketlemeyi yaptıran firmadan da yetkili kişilerin eşyanın başında bulunması durumda problemsiz bir taşınma gerçekleştirmiş oluyoruz. Tüm masa, sandalye, bilgisayarlarınız için özel üretilmiş ambalaj malzemeleri tarafımızca sağlanmaktadır.
Ofis nakliyesinde kullanılan gerekli olabilecek malzemeler firmamız tarafından sağlanmaktadır Paketleme ve taşıma bütünüyle uzman kadrolu ISG raporlu elamanlarla yapılmaktadır. İş güvenliği için istenen evraklar firmamız tarafından temin edilmektedir.